Winkelwagen 0 items- € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Onze voorwaarden;

  

Bestellen;

Kies een schoen/product. Kies de juiste maat. (Door op de afbeelding van een schoen te klikken ontvangt u meer informatie van de betreffende schoen). Doe deze in het winkelmandje en ga door met bestellen of ga verder met winkelen.

BEDRIJFSGEGEVENS:

Master schoenen

Banknr NL30 INGB 0661 8438 66
Btwnr nl 808557646 b01
Kvknr 34128789


Kiest u voor “afrekenen” dan komt u in het bestelscherm waar u de benodigde gegevens kunt invullen om af te rekenen. U kunt kiezen om een account aan te maken, waardoor u de volgende keer dat u bij ons winkelt  kunt inloggen en niet uw gegevens opnieuw hoeft in te vullen.
U kunt ook afrekenen via 'eenmalige aankoop' als u geen account wilt aanmaken. Voor de financiële afhandeling maken wij gebruik van de payment provider Multisafe pay. Dit om een veilige afhandeling van uw bestelling te waarborgen.

Status van de bestelling;

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Daarom is het belangrijk dat u het juiste email adres opgeeft. U kunt de order op de site terugvinden indien u een account heeft aangemaakt en bent ingelogd. Zodra de betaling heeft plaatsgevonden krijgen wij bericht van Multisafe Pay en ontvangt u van ons een mail. Zodra de bestelling is verwerkt zal er nogmaals een mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een Track&Trace code en een link om het pakket te volgen.

Bestelling wijzigen;

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer door voeren. Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet de juiste schoen of maat heeft besteld kunt u altijd contact met ons opnemen via 020-6360351 zodat gekeken kan worden of de order kan worden gewijzigd.

 

Retourneren;

U heeft een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van het door u bestelde schoeisel. Tijdens de zichttermijn heeft u de mogelijkheid de artikelen terug te sturen, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren. De kosten voor terugzenden zijn voor uw rekening. U dient de bestelling ongedragen en in de originele doos terug te sturen.

 

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u de betaling inclusief leveringskosten binnen 14 dagen na herroeping retour. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de goederen hebben teruggekregen, in de originele doos en ongedragen.Voordat wij de bestelling opsturen controleren wij deze op eventuele beschadigingen en of er 2 dezelfde maten inzitten.

Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met het schoeisel en slechts in die mate te belopen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of het schoeisel past en bevalt. Wij behouden ons het recht voor om in geval van door u veroorzaakte schade aan geretourneerde artikelen eventuele kosten in rekening te brengen. Denkt u daarbij aan gedragen schoeisel wat onverkoopbaar is geworden. Na het verstrijken van de zichttermijn wordt de koopovereenkomst een feit.

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal-of productiefout ontdekt. Wij raden u dan ook aan de bestelling onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en indien nodig zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer of via e-mail.  Heel handig is het dan als u  foto's van de klacht kunt doormailen.

 

Klachtenprocedure;

Indien u niet tevreden bent neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer: 020-6360351 of via e-mail info@masterschoenen.nl . Natuurlijk kunt u er ook mee naar een van onze winkels komen en uiterlijk binnen 1 week zullen wij op uw klacht reageren, met vermelding van de te volgen procedure, retour leverancier of reparatie bij schoenmaker. Voor alle schoenen geldt de reguliere fabrieksgarantie. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: slijtage van zolen en hakken, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn. Er kan veel voorkomen worden door gebruik van aanbevolen onderhoudsartikelen,

 

Bezorgen;

 De door u bestelde artikelen worden door Post.NL bezorgd. Bent u niet thuis, dan zal PostNL het pakketje waarschijnlijk bij de buren bezorgen.Of nog eens aanbieden, en aAls u dan wederom niet thuis bent ontvangt u van Post.NL een bericht dat u het pakketje kunt ophalen bij het Postkantoor.

Prijzen;

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Bezorgkosten;

U betaalt per bestelling binnen Nederland geen bezorgkosten boven 95 euro, behalve bij afgeprijsde artikelen.  Voor een bestelling naar het buitenland, (op aanvraag) brengen wij €10,00 of meer in rekening, afhankelijk van het land, het gewicht en de grootte van het pakket.
.
Bij retournering van de gehele bestelling betaalt u alleen de rechtstreekse kosten van het terugzenden. Na ontvangst van de retournering zal het gehele factuurbedrag worden teruggestort. Bij retournering van een gedeelte van de bestelling vergoeden we de vezendkosten niet.
Bij twijfel of vragen over de bezorgkosten kunt u telefonisch contact opnemen via tel.nr. 020-6360351.

 

 

Loading...